Lördag

Tyvärr funkade inte blogg.se de gångerna jag försökte gå in igår så det blev inget inlägg alls. Tentan gick inte som först planerat, men det är inget jag bryr mig om just nu. Blir minst en omtenta i alla fall och det känns bra. Trots en hel veckas omotiverat plugg var jag inte upplagd för fem öre.

Kvällen igår var desto bättre med tacokväll, bubbligt rödvin (väldigt intressant att smaka på) och "Black swan" på bio. Otroligt bra film, även om jag gömde mig bakom händerna på vissa ställen. Jag visste vad jag hade att vänta mig, men det var ändå mer än vad jag väntat mig. Bra film!

Om ca en timme sitter jag på tåget mot Köpenhamn med Amanda och kommer tillbringa dagen med att gå i affärer, avsluta med middag och hotelvistelse. Kommer bli jättebra! Har varit i Köpenhamn många gånger, men aldrig ensam så det här ska bli kul!

Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade ni det trevligt i köpenhamn förresten? :)

2011-04-05 @ 21:40:20
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: Sveinzara

Keep safe. Look out for one another.

2011-06-29 @ 14:03:43
URL: http://sveinzara.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0