Lördag - Påskafton

Helt ärligt så känns det inte riktigt som påsk just nu. Jag har inget påskpynt uppsatt och jag har verkligen inte rätt påskkänsla. Men har ändå planer på en liten påsköverraskning till Mattias då jag inte är hemma ikväll.

Ikväll är jag nämligen på maskerad i Mölnlycke. Det kan nog blir riktigt kul tror jag. Jag och Ticka ska låna Mattias uniformer och vara sovjetiska soldater. Är ju underbart när man inte behöver lägga massa pengar på en kostym utan har ett antal färdiga hemma. Det enda jag inte har koll på är vad jag ska ha för skor. Men det löser sig någonstans på vägen.

Igår hade jag också kul. Satt och spelade "Bomberman" med en av värdarna nästan hela kväll och sen såg vi på film när flickvännen kom också. Det var bara jag som kom nämligen. Men det var mysigt ändå. Vi började planera semestern också. En weekend i Köpenhamn. Nu ska vi bara komma överens om alla detaljer så att vi kan boka.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0