Fredag

Laddade ner en demo till ett spel igår. "Portal" heter det och jag är fast. Det går reklam på tv för "Portal 2" som nyligen kommit ut till försäljning och när jag insåg att det såg kul ut tipsade Mattias mig om att första spelet nog var billigt på Steam nu. Tyvärr har jag inte råd med det ändå, men det gick att ladda ner en demo. Den demon spelade jag igenom på en halvtimme och jag vill ha mer! Ska köpa det när jag får pengar igen och det kommer bli så kul!

Annars så kommer nog dagen idag bli ganska trevlig. Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen, om ca två timmar ska jag på promenad med en kompis och ikväll blir det lite fest hos ett par andra kompisar som nyss flyttat. Det ska bli kul och jag har planer på att försöka locka håret tills dess. Det kan ta några timmar... För typ fem år sedan när jag fick locktången tog det två timmar, nu är håret något längre. Men snyggt blir det nog.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0