Wohooo!

Både NO-sagan och den didaktiska reflektionen är inne och nu är det bara tentan kvar! Hade tänkt gå på SatsCycling idag när jag kom hem, men jag har avbokat min plats idag. Men just med tanke på att det är tenta imorgon så väljer jag att skjuta på det. Tänkte prova på aerobic eller afrodance istället på söndag eller måndag. Det är antagligen först då jag kommer kunna slappna av ordentligt.

Nu tänkte jag gå till Espressp House och dricka en kopp kaffe då det är en timma kvar tills tåget går för min del. Var knappt 5 minuter kvar när jag skickat in. Jag valde att inte stressa. Kan sitta och plugga arter sålänge. Dock utan bilder då jag inte skrivit ut dem än. Menmen...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sussiie

A vi ska oxo dit . Undra va man ska köpa :P hehe . Dom har jue ändå allt ;P

2010-09-30 @ 14:41:28
URL: http://theevileyes.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: :)



Nu finns det bilder från kvällen, kika gärna :)



Hur är det.?

2010-09-30 @ 15:44:31
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0