Torsdag

Idag blir det plugg för hela slanten. Ska snart klä på mig och åka till skolan och sätta mig. Senast fyra ska allt vara inne. Sen blir det en liten paus för Satscycling innan jag fortsätter plugga för tentan. Sen ska jag ta det lite lugnt innan jag somnar.

Har haft en del konstiga drömmar på sistone. Häromdagen var det Harry Potter, igår drömde jag om en älg som sprang ikapp med tåget och nu i morse drömde jag att jag var jude i nazityskland. Det var ganska läskigt..

Men nu är det dags att börja dagen!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sussiie

Asså , Men va e de du läser till da ? Du e väldigt bra på att sy . Gillar den svarta höga kjolen mä tre knappar :)) A man ska jue inte jämföra mä Hitler . De e jue hel psyko . Haha .

2010-09-30 @ 11:17:06
URL: http://theevileyes.blogg.se/
Postat av: sussiie

Aa de betvivlar ja mä :P Fast de kommer nog aldrig kunna hända en sån sak igen ... får vi hoppas på iaf. A de förstår ja den e jätte fin. :) Jag hade nog velat ha den lite kortare bara ;)) Haha . Ska ni te farfar när han fyller år ? :)

2010-09-30 @ 11:37:41
URL: http://theevileyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0