Onsdag

Idag är det laboration som gäller först och främst. Fast just nu känns det som att jag hellre hade stannat i sängen. Är riktigt trött just nu. Kommer troligtvis bli en power nap när jag kommer hem. Annars lär jag ju bli väldigt grinig innan vi ska dansa. Det vill jag inte, det blir så tråkigt och jobbigt då.

Men innan jag åker hem och lägger mig ska jag luncha med Amanda och troligtvis följa med till biblioteket. Det är dags att kolla lite i böckerna nu. Känns knappt som om kursen har börjat egentligen och nästa vecka är det tenta.

Vilket betyder att jag i helgen måste fixa mina artkort så att jag kan börja ordentligt med den här artkunskapen.

För övrigt så har jag himla mycket träningsvärk från gymmet i måndags och yogan igår. Riktigt jobbigt är det!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0