Måndag

Jag gick och la mig tidigt igår för att orka med den här dagen. Tyvärr sov jag ju inte så bra som jag hade hoppats. Vaknade någon gång tidigt i morse av att jag drömde en mardröm där jag var Harry Potter. Hade himla svårt att somna om då jag fick för mig att den falska Harry och Hermione från medaljongen var i hallen. Lite lagom kul sådär.

Idag bär det av till skolan för att bearbeta NO-sagan. Finns en möjlighet att jag stannar kvar i biblioteket en stund för att skriva didaktisk reflektion också. Det är väl lite lättare när alla böcker finns i närheten.

När jag kommer hem blir det lite tentaplugg, lite undanplockning i sovrummet och en runda med dammsugaren. Kanske lite strykning också beroende på humör.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0