Kjolar

Glömde helt av att ta en bild på den nya kjolen igår. Tog en bild av både den och den första kjolen nu på morgonen istället.


Kjolen jag sydde till Nostalgifestivalen. Den är väldigt bra att dansa i.


Kjolen jag sydde nu i veckan på samma sätt som den första. Gillar fallet i den väldigt mycket, men jag ska byta knapp där bak så den sitter lite bättre.

Idag kommer jag gå runt i den svarta fram till ikväll då vi har terminens första danslektion. Ska bli riktigt kul att komma igång med det igen!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Emma

Väldigt fina kjolar Sofia! =D Jag önskar med att jag var bra på att sy! =)



sv; Ja den kunskapen är väl inte helt fel! =)

2010-09-01 @ 14:21:30
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0