Hattfnatt!

Den första julklappen jag fick av M för snart tre år sedan var en hatt. En hatt i 20-talsstil och den är välanvänd kan jag lova. Dock är det mer än höst/vinterhatt och jag använder den inte på sommaren.

Men när vi var på Naxos för några veckor sedan hittade vi massor med fina sommarhattar. Både stråhattar och tyghattar, hattar med eller utan text osv. På en av våra turer upp i borgen fanns min hatt. Det var kärlek vid första ögonkasten.


En panamahatt!

Den kommer även den bli välanvänd sommartid i framtiden. Men då den passar bättre på soliga sommardagar börjar det bli dags att lägga undan den nu.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Jo jag är den som fryser väldigt lätt och jag tycker vi har det hyfsat svalt i lägenheten men så fort vi får besök så klagar de på att det är rena bastun hemma hos oss ;)



Oja det var gott.. det är tur att man har en mamma som kan baka! :)

2010-09-21 @ 22:21:58
URL: http://[email protected]
Postat av: lucke

trevlig blogg :D

2010-09-21 @ 22:49:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0