Duktigt

Igår kände jag mig riktigt duktig. När jag väl fick tummen ur att börja duscha och klä på mig då.

Jag var först inne i stan och skaffade mig nya träningskläder på Stadium. Stod i säkert tjugo minuter och bytte mellan två par för jag hade svårt att bestämma mig. Men till slut blev det ett par med lite lösare passform. Tycker det är lite skönare att träna i.

Sen på väg hem svängde jag in på SATS och skaffade mig ett medlemskap. Nu ska jag minsann ta tag i träningen. Är inbokad på ett yogapass halv åtta på tisdag morgon som första pass. Ska bli riktigt kul!

Nu ska jag bara hoppas att jag lyckas hålla i det här och faktiskt går och tränar.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0