Att sova ensam

Att det ska vara så svårt att somna ibland! M åkte hem till sina föräldrar igår och det innebär att jag får sova ensam i några dagar. Jag har inga problem att sova borta ensam, men att sova ensam här hemma är bland det jobbigaste som finns!

Därför brukar jag alltid vara uppe så länge som möjligt för att bli så trött att jag knappt hinner landa på kudden innan jag somnar. Det funkade dock inte så bra igår eftersom jag skulle till skolan idag och var tvungen att gå och lägga mig i någorlunda tid. Tyvärr funkade det ju inte så bra..

Som tur är har jag något att göra både ikväll och imorgon kväll. Jag kommer antagligen vara ute ett tag och därför inte orka tänka så mycket mer när jag väl kommer hem.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Klart man kan!

2010-09-24 @ 19:29:20
URL: http://lindaviola.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0