Torsdag

Igår var jag både för seg och hade lite för mycket att göra för att orka uppdatera.

Efter skolan följde jag med en kompis hem för att kopiera lite grejer och sen var det till att gå hem och skriva paper. Vilket jag ska skriva färdigt nu på morgonen. Jag har dock väldigt svårt att komma igång när jag inte har någon ordentlig deadline.

Men jag har även tänkt hinna in till stan idag. Bland annat ska jag till skomakaren med ett par gamla skor som behöver ny klack. Hoppas det går att fixa. Tror inte ens att klackarna är kvar nämligen.

Sen blir det till att stryka färdigt och lägga alla kläder på rätt plats. Måste få bort allt från vardagsrummet nu! Och kanske en lite runda med dammsugaren. Det tycks aldrig bli av.

Jag fick tillbaka min art-tenta igår också och jag klarade den! Helt underbart!

Ha en bra dag nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! kolla gärna våra inlägg & filmer :)

2010-10-14 @ 18:25:12
URL: http://nilpau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0