Onsdag

Hade inte ork att gå upp lite tidigare för att skriva ett morgoninlägg idag. Satt uppe till tolv igår och spelade "Little big planet" så jag var ganska trött. Men kul var det!

Idag har jag hittills varit på områdesdag och fått en väldigt intressant föreläsning om "Lokal Pedagogisk Planering". Vi fick också varsin åhörarkopia på föreläsarens Power Point vilket var väldigt bra. Så kan jag läsa på lite mer senare.

Nu ska jag ta det lite lugnt och vila knäna. Sen blir det till att stryka. Jag och Amanda ska rensa min garderob imorgon så då vill jag ha så mycket kläder som möjligt framme.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emmelist

hehe :) det tror jag nog! bara att du skickar inbjudan som sagt :D

2010-10-06 @ 21:11:34
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0