Lördag

Nu är sista sömmen på klänningen sydd! Och det börjar bli dags att bege sig ner till duschen och göra diverse saker. Sen ska det fixas en väska för kvällen och lite smink, hår och accessoarer. Är inte helt säker på hur det kommer sluta eller om det ens kommer hålla för vägen hem till min kavaljer. Det öser ner här! Får nog åka buss tror jag.

Hostar gör jag fortfarande. Har blivit bättre mitt på dagen och sämre mot kvällen igen. Ska sluta med slemlösande också eftersom det är torrhosta jag har. Får försöka hitta tid till att köpa medicin mot det istället. Om inte annat ordinerade M whiskey mot hostan igår. Det funkade alldeles utmärkt!

Men nu är det dags för duschen! Ska se om jag hinner lägga in en bild senare.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ticka

Inte för att vara sån men det låter perverst när du skriver "Och det börjar bli dags att bege sig ner till duschen och göra diverse saker" :P

2010-10-23 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0