Kroppen

Jag är vanligtvis väldigt nöjd med min kropp. De värsta felen den har går dessutom inte att rätta till, så det är inget att gnälla över. Men jag blev något irriterad på mig själv tidigare idag.

Det är dags för den där veckan snart och min mage brukar bli lite, lite större just då. Vilket får mig att känna mig ganska stor och svullen. Den här gången hände inte det. Min mage ser ut som den brukar göra strax efter istället, den tiden jag känner mig som snyggast. Nu när magen ser så ut innan känner jag mig istället sjukligt smal, även om jag vet att så inte är fallet.

M anser att det är hormoner och jag är benägen att hålla med honom. Men det är inte mindre irriterande för det.

Jag har dessutom i några veckor nu sett mig själv i extra stora speglar och i annorlunda positioner när jag haft yoga. Där har jag också tyckt att jag sett sjukt smal ut. Det är lite läskigt.

Men trots att jag är något underviktig vet jag att jag är inte sjukligt smal. Jag behöver få ut dessa tankar ur huvudet snarast!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Har också lite det problemet. Men det är det ingen som förstår. För det är alltid okej att säga till någon att han/hon är jätte smal. Men inte att han/hon är jätte tjock..

2010-10-11 @ 16:33:50
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0