Element

Just nu är det några här och luftar alla elementen. Inte bara vår lägenhet utan hela huset. Tidigare idag fick vi byt mojjen man sätter värmen på elementen i vardagsrummet också (kommer ej ihåg vad den heter, men jag vet att den har ett namn). Igår höll de på att byta värmepanna eller något sådant. Vilket innebar att vi inte hade något varmvatten eller någon värme igår kväll och inatt.

Det var lugnt och jag lovade M att jag kunde ta disken innan jag åkte idag. Nu ska jag gå om 40 minuter och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har nästan packat klart, men jag måste byta om (kul när det springer massa rörläggare här stup i kvarten). Jag behöver diska, men vi har fortfarande inget varmvatten! Jag misstänker att jag inte kommer hinna. Vilket innebär att jag har det kvar på söndagkväll.

Kul, kul, kul...

Men jag antar att det är bra med luftning av elementen.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0