Torsdag

Blir till att plocka och fota lägenheten idag istället. Orkade inte igår. Blev bara så otroligt trött helt plötsligt. Men idag så.

Fast först är det praktik. Vi har sista gruppen för veckan med vårt tema idag. Nästa vecka fortsätter vi med nästa del.

Annars så har jag ett pass SatsFlow inbokat idag. Men känner jag mig såhär så vet jag inte om jag orkar. Jag hostar och har ont i halsen. Kanske bäst att låta bli? Annars hade det ju vart skönt med lite bastu efteråt. Får se hur jag gör.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur går temaarbetet? :) Är det kul? :)



Sv; Nä vissa dagar denna veckan har vart ganska ohändelserika. Det kan ju vara så att jag inte har börjat med mitt tema än och då blir det nog ändring på det! :)

2010-11-25 @ 11:01:08
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0