Torsdag

Idag känns som att det kommer bli en något stressig dag. Jag ska:

-Skriva klart mitt paper, som inte äns är halvfärdigt
-Åka till Lindome och hämta en resväska
-Tvätta
-Diska
-Träna
-Gärna stryka lite av den tvätten som är kvar sen förra gången jag skulle tvätta...

Kan inte bestämma mig för om jag ska ta med mig min dator och skriva på tåget. Tror det kan bli mest otympligt då jag inte kommer kunna koncentrera mig. Så det skiter jag nog i. Resten får jag göra när jag kommer hem. Träningen är det enda som har en speciel tid så jag kan ju göra en del under kvällens fasta.

Funderar även på att skriva ner allt jag "behöver" köpa nästa månad och se hur mycket det kommer kosta på ett ungefär. Med alla julklappar och så finns det väl risk att mina pengar försvinner ännu snabbare..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Hektisk dag du^^



sv: Jasså? :) Ja den där glöggkvällen får vi planera in snart tycker jag allt =D

2010-11-18 @ 17:44:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0