Onsdag

Idag var det studiedag på skolan och därför var bara fritids öppet. Med andra ord har det varit en ganska så lugn dag även om den har vart lång. Skulle slutat fem men fick gå ca en halvtimme tidigare. Det var så få barn kvar. Jag och Therese har i alla fall fått fixat massa med nästa veckas temauppgift och det känns riktigt bra det med.

Nu ska jag snart laga mat och idag blir det stuvade makaroner och stekt, tärnad kassler. Mums! Efter det ska jag plocka undan en del och fota av lägenheten. Det är dags att lägga ut annons på den nämligen. På lördag är det bara två veckor kvar här. Sen går flyttlasset.

Jag ska även göra upp en lista på allt jag vill köpa denna månaden och se ungefär hur mycket det kommer kosta. Det ska ju köpas julklappar och grejer också. Men jag tror jag vet de flesta. Ska bara hitta dem också.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0