Måndags svammel

Har ingen inspiration alls idag känns det som. Varken till matlagning eller något annat. Ändå är det precis vad jag behöver just nu. Laga mat. Börjar bli hungrig och vi har ingenting hemma.

Jag borde även diska och stryka. Tvätta lite till. Panta och ta en till påse till återvinningen. Fota av alla kläder jag skulle sälja och lägga ut dem på Tradera. Städa undan och ta bilder som jag kan läga ut i lägenhetsannonsen och vi nu ska ordna det själva (vilket jag tror, det gjorde de tidigare hyresgästerna).

Men just nu orkar jag ingenting. Sitter istället och funderar på hur vi kommer ha det i den nya lägenheten. Kommer det bli bra där? Kommer jag faktiskt kunna hålla mig till tvättider och kommer vi få plats i de två garderober som fanns. Två!

Svammel, svammel!

Kommentarer
Postat av: Amanda

1. underbart med tvätttider för då blir det gjort!!

2. finns smarta lösningar på allt, vi går på ikea. och lyckades du inte lösa det lovar jag att göra det åt dig <3

2010-11-08 @ 17:14:52
URL: http://AmandaOliviaMargareta.blogspot.com
Postat av: Jelli

Hey! Tänkte länka några bloggar som jag gillar, på min blogg. Hoppas det är lugnt att jag länkar din blogg på min sida? :) Säg till annars så tar jag bort det, men tycker sånt är lite kul :)



Ses på lördag! (?) Kram :)

2010-11-09 @ 04:06:36
URL: http://jelli.blogg.se/
Postat av: Ticka

Förstår din lite panikslagna känsla. Men det är så det är att bo i lägenhet oftast. Och det brukar oftast gå bra. :)

2010-11-09 @ 11:27:43
URL: http://tickasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0