Måndag

Nu är bär det alldeles strax av mot en ny vecka på praktiken och nu vecka på temat. Är dock förbenat trött då jag hade riktigt svårt att sova igår. Halvsov på tåget hem och jag vet inte om det var boven i dramat. Jobbigt var det i alla fall. Speciellt som M sussade så sött jämte mig.

Idag ska jag hämta nycklarna till vår nya lägenhet efter VFU:n. Samt kika in i lägenheten och se vad vi behöver ordna med där. Om två veckor har vi flyttat!

Sen ska jag hem och snabbstäda i denna lägenheten. Vi har visning idag. Och trots att en tjej fick gå in i allt stök i lördags när vi inte var hemma så är det ju inte precis drömscenariot. Nej, bort med tvätt och saker som ligger och skräpar helt enkelt. Så svårt kan det ju inte vara.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0