Solglasögon!

Efter att alltid haft svårt att hitta solglasögon har jag i år hittat två par som jag gillar. Innan har det varit kanske ett par som gått sönder och så har det tagit något år innan jag hittat nya.

Det började med dessa:

Hittade på HM och jag föll för dem då de enligt mig har lite, lite 50/60-talskänsla. Min sambo tyckte jag såg fjortis ut.

Sen hittade jag min drömsolglasögon:

Kappahls Vintage Stories. Verkligen underbara med små stenar på sidorna som tyvärr knappt syns på bilden. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag kommer säkerligen bära dem tills de faller i bitar. Stenar kan alltid klistras på igen.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Sussiie

Heeej . :)) A de va la smart . :) Kan inte ha nån fläkt ändå även fast man hade behövt en . :) Japp , vi ska nog köpa ett efter sommaren antagligen . :D Davids farmors . :)) Stort och bra . hur går de för er da ? P.s. Dom första brillorna e inte fjortis =P Ja älskar sånna . ;)) Heheh ha de finafisken :D

2010-05-08 @ 17:27:04
URL: http://theevileyes.blogg.se/
Postat av: simone

Så fin du är hjärtat! :)

2010-05-18 @ 11:39:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0