Mycket att göra

Som rubriken lyder har jag mycket att göra idag och kommer troligtvis inte bli klar med allt. Men här kommer i alla fall en någorlunda to-do-list:

-Duscha
-Sicksacka och tråckla en klänning för provning
(-Köpa mer tyg)
-Slå in studentpresent
-Fixa en kedja till den mer seriösa studentpresenten
-Skriva färdigt alla momentplaneringar
-Påbörja skrivandet av VFU-portfolion
-Fortsätta skriva på Observationsrapporten
-Steka pannkakor och ha pannkakskväll
-Ta blodprov

Förhoppningsvis kan jag alltid göra en del av varje sak. Har ont i ryggen idag också och kan varken sitta stå eller röra mig utan att känna av det. Kommer bli en lång dag.


Kommentarer
Postat av: simone

det låter som en supermysig dag det :D

2010-05-31 @ 10:54:43
URL: http://fattybom.se
Postat av: voffsen

Mycket att göra ser jag :)

2010-06-01 @ 13:05:29
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0