Det senaste

De senaste dagarna har inte blivit riktigt så som jag ville att de skulle bli. Jag fick inte sprättat och börjat sy om klänningen då vi gick ut för att äta med en kompis. När vi var påväg hem fick jag hiskeligt ont i mitt knä, varav jag la mig och vilade när jag kom hem. På grund av knät och vädret så blev det ingen cortege för mig i år. Sen var vår valborg i Halmstad inte på något sätt dålig. Det fanns planer här, jag hade bara inte tänkt att jag skulle vara med i dem. Men kul var det. Känns bara lite sunkigt att så mycket inte blir som jag vill bara för att knät börjar göra ont en kväll.

Men idag bär det i alla fall av hem till föräldrarna. Jag och mamma ska boka en resa till Köpenhamn och gå på en utställning i eriksbergshallen. Kommer inte ihåg vad den heter dock och jag har ingen aning om någon mer ska med till Köpenhamn, men det hade vart mysigt bara jag och mamma.

Ha det bra nu!

Kommentarer
Postat av: June

SV: Det är det bästa! När man kan ha den efteråt. Min kompis sydde upp en helt fantastisk klänning för typ 4 000 kronor, helt galet dyrt. Så hon sade att hon kommer måste gifta sig i samma klänning om det ska vara värt pengarna :D

2010-05-05 @ 22:09:03
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: June

Jättefina klänningar i inlägget ovan. Den i mitten är ju helt underbar :)

SV: Verkligen. Det lär ju sluta med en helt annan, lika dyr klänning :P

2010-05-06 @ 12:14:57
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0