Plugg, plugg, plugg

Det är nu jag känner att min planering verkligen brister. Imorgon är det examination, ivägskickning av VFU-portfolio och förhoppningsvis omtenta. På söndag ska dessutom observationsrapporten in igen, men den är ju som tur är i stort sett klar. Bara ett stycke kvar och det tänker jag fixa på lördag.

Som det ser ut nu är det en himla massa skrivande som står på planeringen idag och en tripp till Nordea. Jag har fått ett nytt kort, mitt gamla gick ut i måndags, men någon pinkod har jag inte. För tillfället har jag alltså inga pengar att röra mig med. Vilket känns mindre bra.

Men nu får jag dra mig tillbaka till skrivandet.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Usch den jäkla portfolion var ju så seg och jag hoppas att du blir klar med den för känslan efteråt är en riktigt lättnad! Men den har tagit mycket tid av ens dyrbara liv måste jag säga!

2010-06-03 @ 17:15:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0