Oj

Nu blev det sådär långt mellan inläggen igen. Tyvärr har jag inte haft ork till att sitta här någon längre stund de senaste dagarna. Nedre delen av min rygg håller på att driva mig till vansinne och jag har mest legat på soffan och ätit så många värktabletter jag får. När det inte hjälp har jag även smörjt mig med tigerbalsam. Apoteket tyckte inte jag skulle ha någon smärtstillande gel då jag redan äter så mycket smärtstillande och inflammationslindrande.

Men imorgon blir det till att röra på sig. Jag har massa disk som ska diskas och tvätt som ska strykas. På fredag drar vi till Lerum och sedan vidare till Vårgårda för att jobba på Nostalgifestivalen och gå på dans på lördagkväll. Sjukt kul!

Men nu ska jag sova så jag orkar med allt jag måste göra imorgon. Funderar på om jag hinner sy en kjol också.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emma!

Hoppas att du mår bättre snart Sofia! <3

2010-06-09 @ 23:11:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0