Hemma igen

Och tillbaka till allvaret. Hur allvarlig min sommar nu än kommer bli. Tillbaka till hemmafrusysslorna i alla fall. Idag ska jag nämligen:

-Diska
-Vika tvätt
-Packa upp
-Gå på bio
-Prova min förtidiga födelsedagspresent!

Då M redan beställt den och jag visste vad det var fick jag den redan igår. Ska visa den senare. Ska även visa vad vi har köpt i helgen och hur jag såg ut på kvällen. Var jättekul att dansa till liveband! Blev väldigt mycket snurrar och jag höll på att tappa balansen några gånger, hade ju blivit lite att dricka också.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Air

Du ska in "öppna" dina pressenter innan födelsedagen... Hade ni kul i helgen? Vilka var de som var där (haha, de du åkta med inte alla på hela festivalen)?

Air

2010-06-14 @ 16:40:19
URL: http://airupnorth.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0