Hej!

Jag har haft fullt upp med annat och sen har jag vart väldigt lat, därav den dåliga uppdateringen.

Sen sist har jag varit i Köpenhamn

Vi tog en guidad båttur och såg en del som vi annars inte sett då vi oftast går på ströget.

Jag och M följde med ut till Haverdal och fick se våra kompisars lägenhet samt gick på nostalgitrip för min del. Vi var bland annat uppe på Europas högsta sanddyn och såg stugan jag hälsade på en kompis i för nästan tio år sedan.

Hittade ett roligt träd uppe på sanddynen.

Jag firade midsommar med några kompisar och hade det till största del trevligt. Ägnade hela dagen efter åt att ligga i soffan.

Är för övrigt helt förälskad i dessa solglasögon!

Jag följde även med och solade och badade i Haverdal en dag i den nya bikinin som jag är riktigt nöjd med.

Älskar den stranden!

Nu ska jag städa undan lite i sovrummet (läs mycket!) och sedan ska jag börja pilla med klänningen jag ska ha på min födelsedag nästa vecka. Hittade ett jättesöt tyg idag och fick massa hjälp av biträdet i tygbutiken med hur jag skulle göra! Kommer bli jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0