Byxor?

Jag fick precis en sån himla lust att slänga alla byxor jag äger och bara gå klädd i kjolar och klänningar i resten av mitt liv. Är det kallt kan jag ju alltid ta på mig ett par extra strumpbyxor. Tror mitt personliga rekord ligger på fyra par strumpbyxor på mig samtidigt. Det blir ganska varmt och skönt. Tror jag ska börja köra på det faktiskt.

Men jag är väldigt förtjust i shorts på sommaren. När jag hittat ett par jag trivs i då. Vilket jag gjorde förra sommaren och dem fick jag i födelsedagspresent av svärmor. Färgglada och härliga:



Kommer se ännu bättre ut när jag hunnit sola lite och fått färg på benen. Förutom dessa är det kjolar och klänningar som gäller för mig i sommar! (Och framtiden?)

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Emma!

shorts, kjolar och klänningar är ju bara för härligt på sommaren och övriga årstider med för den delen! =D



sv; Ja det är inte så kul att vara sjuk men men det går väl över förhoppningsvis!

Ja den är väldigt härlig och färgglad! :)

2010-06-17 @ 21:38:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0