Uppåt!

Idag bär det av upp till Göteborg för bio med några kompisar. Imorgon ska jag hem till farmor för att fira hennes födelsedag förra veckan. I samma veva ska jag också självklart hälsa på mina föräldrar.

Är föresten nästa klar med klänningen, bara fållen kvar. Om det nu inte var så att du var för stor för mig. Så när jag kommer hem igen blir det till att sprätta och sy in en massa. Runt höfterna sitter den jättebra, strax nedanför midjan och uppåt är den jättelös. Sånt här är så jobbigt..

Men nu måste jag dra! Skriver när jag är hemma igen.


Jag och svägerskan hittade dockor under nostalgifestivalen och hade kul.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Haha, en sån docka har jag ;D.

2010-07-05 @ 10:34:56
URL: http://lindaviola.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0