Tavlor

Här är anledningen till varför jag tappade glöden idag:



1. Jag har massa problem med att få ut kroken till tavlan som hängde där först.
2. Spiken till den nya kroken vill gå rakt in istället för snett nedåt som jag vill, vilket leder till att kroken böjer sig. Men jag hänger upp tavlar i alla fall.
3. Tillbaka i verktygslådan hittar jag större krokar som det ska vara två spikar i, som antagligen är bättre då tavlan inte är så liten. Efter övervägande med M kommer vi fram till att den är bättre.
4. Den nya kroken är, till min stora lycka, lättare att få ut.
5. Inte heller dessa spikar vill gå snett nedåt utan rakt in. Men kroken böjer sig inte som jag kan se.

Nu hänger i alla fall tavlan där hänger den förhoppningsvis kvar!

Då ligger mitt problem bara i att jag har två till tavlor som ska upp imorgon och jag ber till gudarna att de inte kommer vara lika dumma mot mig.

Kan visa en bättre bild på vad det är för bilder som sitter uppe en annan dag. Nu får jag äta igen så jag ska till affären och handla något!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0