Storstädning

Igår var det som skrivet storstädning av köket. Tyvärr fick jag inte avsluta det då hyresvärden kom upp och sa att anticimex skulle komma idag och spruta lite. Det är svårt att bli av med mjölbaggar annars.

Men just nu är det i alla fall rent i skafferiet, på golvet, bakom spisen och i sopskåpet. Idag ska jag diska massa igen och förhoppningsvis plocka in allt i skafferiet igen.

Tänkte även hänga in kläder, dammsuga, tvätta lite och hänga upp tavlor. Så jag har lite att göra.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: hur funkar dom? :)

jag har hört talas om det men inte riktigt hur dom funkar



/Shoppaholly

2010-07-27 @ 18:17:38
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0