Städning

Idag bär det av till Lerum och M's föräldrar. På torsdag åker vi ner igen och på fredag fyller jag år. Därav all städning jag skulle ägnat mig åt igår. Men det blev inte riktigt så. Jag tvättade en hel del, men det sista tog jag i morse. Idag ska jag stryka så mycket som möjligt. Men jag blev färdig med klänningen i alla fall och känner mig ganska så nöjd med den. Kommer defenitivt sy fler i den modellen.

Vaknade vid tjugo i åtta när M kom hem från jobbet i morse och kunde inte somna om, hade tänkt sova en timme till egentligen. Men det blev till att gå upp och jag har hunnit med ganska så mycket nu på morgonen faktiskt. Diskat allt jag skulle diskat igår, rengjort spisen, tagit hand om sista tvätten och plockat ihop symaskinen. Jag har lite kvar fortfarande men känner mig ganska så nöjd ändå.

Nu ska jag påbörja min strykning och här är en (ganska dålig) bild på min klänning. Kommer en bättre när jag har någon som kan ta en bild åt mig.



Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0