Tentan!

Igår morse kom facit till omtentan ut. När jag såg det var jag i skolan och kunde således inte kolla upp hur det hade gått för mig.

Jag kom på det igen lite senare på kvällen och tänkte att nu vill jag veta hur det gick. Så vart är min tenta?

Den tycks inte vara i bokhyllan, mellan några block eller pärmar. Den är inte i lådorna i min sekretär, inte ovanpå eller i några gömda fickor eller lådor uppe på. Inte i fåtöljen som jag till och från använder som avlastningsplats eller runt om i vardagsrummet.

Jag har kollat i både sovrummet och köket, även skafferiet, men den finns inte någonstans. Och jag fattar det verkligen inte. Ett häfte med en rosa postit på kan väl bara inte försvinna puts väck?

Nu tänker jag dränka mina sorger i O´boy och äta frukost.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0