Tenta

Hade tenta idag och det kändes jättebra när jag var klar. Svarade på 44 frågor allt som allt och kände mig rätt så säker på de flesta. Blev väl några chansningar men inte lika mycket som förra gången.

37 är godkänt och jag hade 40 rätt. Däremot hade jag 4 fel så jag landar på 36. Om de inte tar bort ett påstående så är det alltså omtenta som gäller för min del. Och jag kan inte ens tröstäta lite choklad då det är torsdag och jag ska fast till tolvtiden ungefär.

Kanske en bra film istället. Har fortfarande kvar "Porco Rosso" från min Hayao Miyazaki-box. Så har jag "Stayin alive" också. Så jag lär ligga framför TV:n större delen av kvällen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

Varför inte äta förrän vid 12?

2010-01-15 @ 00:15:08
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0