Plugg!

Det går bra idag. Har kommit längre i "Att bli sig själv" på ca en timme jämfört med de få sidor jag lyckades läsa och inte förstå i "Ungsdomspsykologi". Räknade inte med att det skulle gå så bra faktiskt. Idag är jag nämligen lätt bakfull efter en trevlig dag och kväll med M's lumparkompis + flickvän som tillbringades på gamecenter och sedan middag hos oss. Det bjöds på chicken a la king och flamberade bananer i chili. Otroligt gott!

Idag har jag alltså lätt huvudvärk, stor trötthet och en otroligt stel nacke som inte riktigt känns som att den egentligen har kunnat hålla upp mitt huvud idag.

Hade tänkte lägga upp en bild på min medicinväska och på vår fina uppläggning igår men mitt kamerabatteri är dött så det får bli senare. Har haft kameran i snart två år och det här är andra eller tredje gången jag behöver ladda batteriet.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Jo det är sant, du behöver ju det eftersom du och din pojkvän har en lägenhet. Jag ville nämligen pluggat i en annan stad först och då hade jag med behövt att ta lån men jag är glad att jag pluggar på hemmaplan :)

Hur går det med tentapluggandet? :)

2010-01-09 @ 19:24:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0