Hmm

Blev inte så mycket gjort idag som jag hade hoppats på. Men jag fick ganska stor ordning på sovrummet i alla fall. Resväskan har ju stått frame sen första advent och med det så har alla sommarskor legat utsprida överallt. Nu är de äntligen borta och jag kan gå fritt till sängen. Underbart!

Imorgon blir det snabbstädning av resterande lägenhet, möjligtvis en till runda till återvinningen och sedan blir det pannkaksbak, bowling och middag på "The fox and anchor" aka "Mårtenssons". Trevlig, trevligt. Jag ska baka pannkakor till nio pers. Ska bli kul att se hur det går!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina -Zooda-

Sv: Själv är jag lite besviken, jag trodde den skulle vara läskigare :/

2010-01-16 @ 10:16:12
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0