God morgon?

Idag har varit en riktigt seg dag kan jag tala om. Gick upp runt halv ett och la mig på soffan och läste. M gick upp och anslöt sig till mig vid kvar i två och såg på tv alternativt spelade medans jag fortsatte läsa. Vid halv fyra någon gång kom vi fram till att det kanske var dags för frukost och jag förbereder pannkakor. Dessa äts vid halv fem någon gång och det var otroligt gott.

Så nu har jag massa mer disk att tag hand om och sen blir det pizza till middag. Så avancerade är vi idag. Ikväll blir det väl en fortsättning på Star wars och lite Battlestar Galactica om det finns tid över.

Imorgon bär det av till GBG för middag och julfirande med gymnasiekamraterna. Har inte träffat de flesta av dem sen sommarn typ. Så det ska bli grymt kul!

Men nu ska jag bege mig ner i duschen. Så kanske jag känner mig lite fräshare. Funderar på att köra på lockigt hår och 60-talsklänning imorgon. Har även bestämt mig för att ha lite mer bilder här och försöka lista ut hur man fixar en header.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0