Gårdagen

Det blev en bra dag igår! Hade riktigt kul. Det tog en himla tid att steka pannkakorna bara. Men goda blev dem, första gången jag gjorde glutenfria. Måste säga att det var väldigt mycket lättare att både blanda och steka den smeten. Inte en enda klump blev det.

Till pannkakorna serverades det äpplemos, jordgubbssylt, krusbärssylt, glass, grädde, socker, saft, vin och champange. Gott, gott.

Vid femtiden och vi har två banor. En av kompisarna vi är ute med beställer in dricka samtidigt som vi får banorna. Bartendern säger tydligen "Det här är den bästa beställningen någonsin" i samband med den och jag undrar vad familjerna på banorna bredvid trodde om oss. Kompisen beställde nämligen två iskar med 18 blandade flaskor i varje. Alltså 36 flaskor öl, cider och smirnof ice. Som sagt var klockan fem.

Halv åtta är vi på plats på resturangen för att äta middag. Var riktigt god mat och lagom portioner. Det här är nog första gången på länge som jag faktiskt har ätit upp på en resturang. Runt åtta blir vi i alla fall tillsagda att sluta sjunga.

Efter maten drar vi vidare till "Morfars". Var verkligen jättemysigt där, men av någon anledning drar vi vidare därifrån ockås efter en drink och hamnar på "Bond". M bjöd mig på en orgasm och jag dansade en himla massa.

Tyvärr glömde jag kameran hemma men jag har någon enstaka mobilbild som ni kan få se senare. Idag har jag nämligen sjukt ont i min höft. Helt fantastiskt nog känner jag inte av någon bakfylla.

Ikväll blir det pizza och imorgon är det kursintroduktion. Ska bli riktigt kul!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma!

sv; Jo det är klart men just nu har vi ju bara snetak så det blir en aning svårt men jag har andra ställen som de kan stå på :)

2010-01-17 @ 22:18:15
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0