Denna morgon

Har gått åt till att bara vara. Till frukosten fick jag dessutom lyssna på när M hittade massa artiklar på Wikipedia. Så jag har fått höra om feministisk ekonomi, feministisk filmkunskap, feministisk geografi osv. Landskap beskrivs ofta som kvinnor och det är tydligen för att män ska få trycka ner och forma dem.

Annars så var min frukost idag väldigt god. Havregrynsgröt med äpplemos och ett glas juice. En bra hållbar frukost då jag strax ska bege mig på en promenad in till stan för att ta en buss och promenera ytterligare en kilometer. Går välidigt sällan bra bussar till Spenshult så om jag ville åka hela vägen så skulle jag antingen komma dit en halvtimme för sent eller en och en halvtimme för tidigt. Alltså tar jag en annan buss och hoppar av vid hållplatsen innan och tar en promenad. Så det blir långkalsonger och en extra tröja kanske?

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; de tär en jävligt bra fråga!

2010-01-13 @ 11:01:32
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0