Åka tåg

Alldeles strax drar jag mig till tåget för att åka till Lindome och hämta min tenta och yrkesdagbok. Tänkte även passa på att fika med mamma och hon är hemma.

Sen blir det kanske en snabbis runt på kungsmässan för att kolla efter tipex eller dylikt.

Har även med mig tre böcker inför tentan + en skönlitterär så att jag har lite att läsa på den timslånga resan. Känns ju så otroligt nödvändigt egentligen. Jag vet ju vilken bok jag med största sannolikhet kommer börja med.

När jag kommer hem igen är det plugg som gäller. Möjligtvis en runda ner i tvättstugan också. Ganska troligtvis en sådan. Finns inte mycket kvar av golvet inne i sovrummet nämligen.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0