Skolan

Jag har absolut för mig att vi skulle träffas enligt schema och där stod det 8:00.. Tydligen har ingen annan i min grupp uppfattat det så för jag sitter här ensam. Eller så har jag missat att vi bestämde något annat.

Jag är i alla fall sjukt trött och vill hellre hem till sängen och värma mig lite. Fryser helt otroligt mycket nämligen och jag fick inte med mig mina handvärmare idag. Fick inte kokat dem efter den sista användningen så det spelar ingen roll egentligen. Blir till att göra det när jag kommer hem istället. Så att jag har dem imorgon i alla fall.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Trist att inte resten i din grupp dök upp.

Jag hoppas att dagen ändå blev bra.



Sv. Ja, det är kul att se hur skorna har sett ut förr i tiden. =)

2010-02-02 @ 20:58:25
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0