Paneldebatt

Sitter just nu i skolan och väntar på att tiden ska gå. Om ca 40 minuter ska jag nämligen ha min omexamination på paneldebatten. Det känns väldigt mycket bättre än förra gången, jag har inte samma panikkänslor över huvudtaget. Kan ju bero på att det inte är lika många som ska ha den idag. Vad jag vet är vi två stycken som är anmälda. Så det blir nog mycket lättare.

Sen ska jag hem och hålla tummarna för att tvättmaskinen är ledig så jag kan slänga in lite tvätt och sova middag en stund.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Emma!

Det var underbart att du har gjort det nu och fått godkänt! :D



sv; ja man får lyxa till frukostarna ibland med något extra! :)

2010-02-04 @ 14:49:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0