Lite av allt

Omtenta imorgon då. Känner mig ganska så redo för den faktiskt. Ska läsa igenom alla anteckningar en gång till och sen ska jag ta det lugnt ikväll. M frågade precis om jag ville se "Changeling" med honom och det ska jag nog ta och göra. Har velat se den i evigheter nu och hittade den på backlist för ett tag sedan. Har dock inte kommit mig för att se den än.

Jag har även en idé om hur jag kanske kan få lite mer ordning i mitt smyckeskrin. Just nu är det en enda röra ov armband, halsband och örhängen. Fast de jag är mest rädd om ligger kvar i sina orginallådor.

Men nu börjar det bli dags att förbereda maten. Makaron och köttfärsgratäng. Mums!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma!

sv; Jaså? Femman borde ni skaffa :D Eller köp en big bang theory box och kolla på hemma! :)

2010-02-17 @ 19:42:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0