Kalender

Glömde min kalender hemma igår och det kändes så fel. Kom på massa saker jag skulle behöva skriva upp och planera in. Dock kommer jag inte ihåg dem längre. Idéerna hade försvunnit ur mitt huvud redan när jag satte mig på tåget hem igår. Hoppas jag kommer på vad det var igen.

Idag ska jag inte glömma den. Jag ska inte heller glömma alla böcker. Eller datorn. Vi ska ha lite planeringsmöte idag nämligen och sedan ska jag på mentorsmöte.

Men planeringsmötet med studiegruppen börjar nio och det med mentorsgruppen börjar kvart i tre. Känns som om jag kanske, kanske kommer ha lite dötid däremellan. Men det är väl tid till att plugga till paneldebatten i så fall. Därav att datorn följer med.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Nä asså det var inget allvarligt som att de hade spårat ut i farten men det hade spårat ut på något sätt pga snön. Det stod på sj:s hemsida eller HLT :)

2010-02-03 @ 14:43:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0