Dagens planer

Nu ska jag strax sticka iväg till tåget för en halvdag med föreläsningar. Det verkade vara riktigt intressanta sådanna också, så det här blir nog jättebra.

När jag kommer hem väntar det ytterligare lite mer plugg till nästa vecka på mig och all tvätt sen igår som måste strykas. Men jag slipper åtminstone laga egen mat imorgon.

M skämtade med sin kompis om att de skulle åka till burger king idag (mest bara för att reta mig då jag inte får äta på torsdagkvällar) och så hörde några fler det och haka på. En av dem kunde dessutom inte förens senare så det hade varit mitt i fastan. Just därför sitter jag och är superhungrig just nu. Valde att flytta på fastan och ta den nu istället för det är så irriterande när de ska äta när inte jag kan.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0