Dagen idag

Idag hade jag till en början tänkt ta det väldigt lugnt. Sen kom jag på massa saker som jag behöver få gjort. Till exempel måste jag gå till vårdcentralen idag. Jag ska både vaccinera mig och ta blodprov, kanske i omvänd ordning dock.

Sen blir det en snabbis till affären för att handla bröd, ägg och vita bönor. Antingen pannkakor eller vita bönor med bullens korv till middag ikväll.

Innan det är dags att sova ska vi även iväg till gamecenter med några vänner och spela L4D 2.

Någonstans här emellan ska jag även plugga lite och kanske hitta tid till ett frisörbesök. Men det där frisörbesöket känns inte som att det kommer bli av idag heller.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0