Bättre

Igår kväll kände jag mig mycket bättre än i torsdags kväll. Idag känner jag mig väldigt bra och fri från humörsvängar än så länge. Förhoppningsvis håller det sig så också. Har ju en del att stå i idag.

- Städa undan i vardagsrummet
- Städa undan i köket
- Dammsuga hela lägenheten
- Våttorka vissa delar
- Gå till Halmias loppmarknad
- Handla
- Gå in till stan och köpa en sak på rean

Ska börja ganska så snart också då mamma, pappa, mormor och morfar kommer idag. Är inte helt säker på när. Bara att det inte är innan ett.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: qwentus- matilda

hejdu, allt bra? :)

2010-02-27 @ 10:45:07
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå pudding! hoppas du haft/har en grym lördagskväll! Önska dig godnat nu, hinner inte skriva det senare - då är det dans på barborden ;)

2010-02-27 @ 23:05:15
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0