Alla hjärtans dag

Titeln säger väl allt? Idag är det alla hjärtans dag. Då är väl frågan om jag ska fira det på något sätt. Inte sådär speciellt mycket faktiskt. Jag tänkte överraska min sambo med något bakverk som jag inte riktigt har bestämt mig för än och så ska vi på bio med några kompisar ikväll. Bion är inte för den här dagen utan för att en av kompisarna bor i Ulricehamn och inte är nere varje helg. Men mysigt ska det bli!

Mer att göra idag är ju att bli färdig med min kjol som skulle och borde vart färdig för några dagar sedan. Jag har bara inte orkat sätta upp symaskinen efter att ha plockat ner den sista gången för middagen. Någon gång i framtiden vill jag ha ett arbetsrum med en bänk där den kan stå upp nästan hela tiden. Det hade vart det ultimata. För tillfället står det i klädkammaren och tar upp plats när den inte används.

Men nu är det dags att sätta igång. Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0