Söndag

Idag blir det till att fixa den sista inslagningen av de julklappar jag redan fixat samt etiketter till dessa. Imorgon ska jag fixa resten.

Det blir även till att pyssla lite idag. De hade inga ulliga julpingviner på panduro, men det fanns pingvinnissar. Eftersom M är så förtjust i pingviner är det bättre än inga. Så ska jag fixa ulliga pingviner till nästa år!

Senare ikväll åker jag och mamma till Borås och där möter vi upp min syster så ska vi på julkonsert med Charlotte Perelli. Ska bli mysigt!

Eftersom jag har flyttat nu kände jag att det var dags för mer förändring så jag gick och tog en dropin tid hos en frisör jag gick förbi härom dagen. Resultat:


Lugg! Det var lite mer än tre år sen sist och jag är så nöjd att jag gjorde det igen!

Ha en bra dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0